نرم افزار اتوماسیون اداری چاپار

چاپار سیستم
نرم افزار حسابداری چاپار

چاپار نظم را به سازمانتان هدیه میکند

بایگانی های شلوغ ، نامه های بی پایان ، بخشنامه ها و … بخش های نا گزیر هر سازمانی هستند ، اما همه اینها ویژگی های یک سامانه سنتی هستند،در روشهای اداری جدید نرم فزار ها این کارها را به بهترین شکل و بدون اشتباه انجام می دهند تا دنیای مدرن و منظم تری داشته باشید.دستاورد این ابزار ها تمرکز مدیریت روی بخش های مهم تر است ، در یک کلام این روز ها انتخاب نرم افزار درست برای “اداره” کسب و کارتان نیاز اساسی است.

چاپار سیستم
اتوماسیون اداری و دبیرخانه چاپار

چرا چاپار ؟

تیم نرم افزاری چاپارس در سال ۱۳۸۶ تشکیل و تولید نرم افزارهای کارگزینی، دبیرخانه و انبارداری تحت نام چاپارس را آغاز کرد.سپس فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با نام شرکت چاپار سیستم پارس ثبت کرده و پس از آن فعالیت خود را با این نام ادامه می دهد.دستاورد (بولد شود) یک دهه تجربه این شرکت نرم افزار “بایگانی و اتوماسیون اداری چاپار سیستم ” هست با امکاناتی که متناسب با نیاز شما قابل تغییر است.

تحت ویندوز و وب

یکی از بهترین ویژگی های “چاپار سیستم” این است که می تواند بدون نیاز به نصب و از طریق وب اجرا شود،روشی که مبتنی بر تکنولوژی جدید و پرطرفدار “Cloud Base ” پیاده سازی شده و برای شما امنیت و راحتی به ارمغان می آورد.

 همچنین شما میتوانید نرم افزار را روی ویندوز خود نصب کنید و بدون نیاز به اینترنت همیشه در دسترس داشته باشیدش.        

چاپار تحت ویندوز
دبیرخانه چاپار

دبیر خانه

یک دبیرخانه قدرتمند و جامع که همیشه و در کمترین زمان دسرسی شما را به نامه هایتان ممکن میکند.

  • پوشه بندی نامه های دبیرخانه
  • امکان تعریف دبیرخانه های متعدد و مجزا از هم
  • امکان تعریف و ویرایش آیتم (فیلد) های ورودی دبیرخانه
  • امکان تعریف لیست کشویی برای آیتم های دبیرخانه
  • امکان ستاره دار کردن آیتم های ورودی دبیرخانه

نامه ها

نامه نگاری ستون اتاماسیون اداری است، چاپار سیستم محیطی با ابزار ها و امکانات گوناگون از امکان درج “امضای دیجیتال” تا “قفل یا محرمانه کردن نامه” (بولد یا تغییر رنگ) در اختیارتان قرار می دهد .

  • تعریف سربرگ و قالب فایل نامه ها (Template)
  • تعریف انتفال شماره و تاریخ نامه برای چاپ در فایل های سربرگ
  • امکان انتقال فیلدهای دبیرخانه به فایل نامه
  • ثبت و اندیکاتور نامه ها
  • امکان درج شماره اندیکاتور انتخابی
بایگانی نامه ها در چاپار

پیشنهاد بک آپ

 این سه بخش تنها گوشه ای از توانایی های نرم افزار “چاپار سیستم” هستند ، برای آشنایی بیشتر با “چاپار سیستم” میتوانید اینجا را ببینید.

ما در بک آپ بنا بر تجربه شخصی و بازتاب مشتریانمان برای مدیریت سامانه اداری ، “چاپار سیستم” را به شما پیشنهاد میکنیم.

پشتیبانی

شرکت “پشتیبان شبکه امن ” با نام تجاری “بکاپ” نمایندگی فروش و پشتیبانی نرم افزار “چاپار سیستم” را در استان گیلان به عهده دارد،تا هم استانی های عزیز راحت تر این نرم افزار را تهیه کنند و از پشتیبانی های ما استفاده کنند . ما از ابتدای کار  ، در طول مسیر و پس از خرید همواره پاسخگو شما هستیم.شما میتوانید از راه دور ، مثلا تلفنی یا قسمت چت وبسایت و با نظارت مستقیم مدیر مجموعه مشکلاتتان را برطرف کنید یا در خواست حضور کارشناس ما در محل کارتان (هر جای استان گیلان) را بدهید

پشتیبانی
بستن منو
×
×

کارت